2009-08-06
 18:25:33

Torsdag

Nu mår jag bra, förutom att jag är hungrig! :D Men du, tänk vilken härlig
sommardag det har varit! Superskönt.
Ante,Carin och Gustav kom hit idag runt halv tolv, sedan åkte vi in till stan,
hittade värsta bra fickparkeringen, som dels var helt gratis och mitt i smeten.
Kunde det bli bättre lr? Nää.

Vi gick en massa och tittade på lite olika affärer, ingen köpte något speciellt, men det
var roligt iaf. Vi stannade och åt på en restaurang som låg längs Drottningsgatan, och
där åt jag och carin Entrécogryta med ris, Gustav käka lax och Ante pizza. Såklart, kommer
man från byn vill man helst ha pizza ;) haha. Närå.

Därefter så gick vi vidare och kikade, stannade på ett café lite senare också som låg i en kyrka.
Har hört att man kan plugga väldigt bra där ;)

Hur som helst, det har varit en riktigt bra dag med trevligt sällskap.
Därefter så sa vi tack och hej, sedan drog dom och jag tog t-banan in till Fittja igen. Nice.
Mötte upp Marcus på Coop, sen drog vi till vagnen och nu sitter jag här.

Ikväll ska vi titta på film, Marley and Me och käka chips. Men före det blir det food again somewhere.

Pratade med mammi o pappi idag också, dom har klippt gräsmattan åt oss och ätit upp våran glass,
haha. Men det förtjänade dom när dom var så snälla och hjälpte oss.
Så slipper vi stressa så mycket imorgon.
Tänkte att jag ska in på coop och handla viseversa imorgon innan vi åker hem, är så otroligt mycket
billigare här än hemma. Så då passar man på, har ju kylbag åtminstonde. Och hade vi frysbox, då skulle
jag lugnt köpa med mig flera paket Baliyes glass (stavning??).
Nej, nu blir det väckning av mannen, sen mat.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: