2009-12-01
 22:43:20

Bara tisdag..

Just nu går tiden för en gång skulle väldigt väldigt sakta. Tyvärr är det fel tidpunkt.
Har längta-efter-gubben-sjuka.

I lördags var vi på Spicy Cow o käka.. och jag åt BBQ grillat fläskfiléspett med BBQsås och bea
med coleslaw,grönsallad och dollarchips, mums! Blev en god efträtt som hette Frozen Hill efteråt.
Var väldigt trevligt!

På söndagen var det dags för julskyltning, men vi var båda två på väldigt dåligt humör, och sen
var julskyltningen inte alls som förr. Nästan så att man inte kan kalla det för julskyltning, inte alls
lika bra som förr om åren, fanns inget i stort sett.
Vi hade en tråkig söndag, men det berodde nog mycket på att Marcus skulle åka. Söndagarna brukar
se ut så nu för tiden.
Det blev inte av att han åkte på kvällen, utan klev upp och åkte på natten direkt till jobbet ist.
Men det gör ganska mycket att kunna göra så.

Idag har det varit visning på huset, och det äldre paret var väldigt intresserad fortfarande, tycker att
det ligger bra till mm. Så dom ska ta kontakt med banken nu och höra över lånelöfte. Det enda som
var negativt tyckte han, var att det inte finns något garage.
Men dom verkar ju intresserad iaf, och garage går att bygga :)
Det andra paret som var här sa inte så mycket, utan bara att dom skulle åka hem och fundera.
Men mäklaren sa att om hon inte hört något av dom i slutet av veckan, så ska hon själv kontakta dom
och höra lite hur dom funderar.

Jag tyckte faktiskt ikväll att det var en bil som åkte förbi här som jag inte sett tidigare, som åkte väldigt
sakta.. så kanske var det dom ;) Hihi! Det är så spännande allt!

Imorgon blir det matte igen, och sedan har jag tänkt försöka springa lite. Var även på tantgympa igår igen,
men då tog jag verkligen i så jag blev dålig efteråt..hade inte ätit så bra tidigare på dagen.. så det var nog
det som gjorde de.
Ska aldrig göra om det igen, för huvva hur jag mådde efteråt!

See you..


Tänk på: Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: