2009-12-03
 22:19:36

Hejsvejs!

Det kurrar i kistan just nu, undra om jag ska stoppa i mig något.

Jag har lagt till lite nya länkar också i menyn som ni gärna kan klicka in på :)

Ehm, jag har tränat en del den sista tiden.. igår simmade jag 1250 meter, idag har
jag trampat på cykel 7 kilometer och sedan varit iväg och simmat 1000 meter igen.
Men det är skönt att göra något gott för kroppen, särskilt nu före jul :P
Annars har det inte hänt så mycket, Marcus har jobb fram till jul minst, så det är kanon!

Jag är såå sugen på julmat just nu, haha. Men än får jag vänta i 9 dagar till.
Jag har satt upp julstjärnor med mer här hemma, så nu är det lite mera jul här iaf än tidigare.

Näe, nu måste jag äta känner jag, sen blir det sängen och möta John Blund.

Godnatt!

Tänk på: Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: