2009-12-15
 14:48:38

Tjöckis

Haha, jag har tydligen blivit fetare än förra året :P  Nu på lördag ska vi på Jul-Nobelfest
på pingstkyrkan, hade tänk ha en klänning som jag införskaffade förra året till en av
bröllopena som vi var på, men ack. Jag kunde inte ha den.
Däremot har jag en annan klänning som jag hade på ett annat bröllop, så den får det bli.
Den är däremot rosa, och jag hade tänk ha röda skor till den andra klänningen, så nu får jag ta
svarta ändå.
Men det blir nog bra :) Tyvärr kan jag inte göra något med håret, så det är lite synd.. får ha det
utsläppt som vanligt.

Tom den här klänningen sitter bättre nu! Det är ju bra minsann :) Något positivt av att gå upp i vikt.
Dessutom vill jag inte väga mindre heller, bara vara med tränad och starkare..haha.



Märta
PUBLICERAT: 2009-12-15, 14:51:00

Vad äckliga ben jag har. och fötter. Görsmala ju! usch..


Ante
PUBLICERAT: 2009-12-15, 20:32:48

mäh..jag tycker du har fina ben!


Märta
PUBLICERAT: 2009-12-16, 14:35:08

Haha, tack :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: