2009-12-09
 16:17:50

True, yeah true.

I'm a superman! :P haha.

Åhhh, jag känner mig trött nu.
Har varit iväg och simmat 1400 meter, slog min tid på 7 minuter sedan första gången, fast då
simmade jag 1250 meter. Men tiden var bättre, yes!

Idag har jag varit på matte, får se om jag hinner göra provet ikväll, eller om jag ska träna lite
mera så jag klarar det galant nästa vecka! :)

Har varit på kyrkan och ätit julbufé med Johannes idag, och sedan har jag satt upp en lapp för
uthyrning av vårat hus. Ska pröva den vägen också, men då vill vi hyra ut det till någon man vet
vem det är.

Annars har det inte hänt så mycket, dagarna har gått ganska snabbt denna vecka, även om det är
segt emellan åt.

Igår ringde arbetsförmedlingen till mig, eller rättare sagt min nya handläggare. Hon undrade om jag hade
tid att komma på tordag klockan 11 och göra en ny handlingsplan. Javisst sa jag! :)
Så det ska bli kul och se vad hon säger om min framtidsplan. Hon ska då inte komma och ändra på något,
för jag vet precis hur jag vill göra.

Nu ska jag göra mat. Men jag har ingen aning vad? Blir kanske lite gröt med macka.

Ses!


Tänk på: Jag kan simma, men i dina ögon drunknar jag!


Carin
PUBLICERAT: 2009-12-12, 14:18:03 | URL: http://caarinn.blogg.se/

Eller SuperWoman Märta ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: