2009-12-14
 22:32:39

Underbart!

Vilka otroliga människor det finns, man blir så glad av att se dom! :)
Har kollat på Svenska Hjältar ikväll, vad mer kan jag säga? Underbart!

Denna helg har gått lika snabbt som ljusets hastighet. I lördags var vi till Skålsjögården och
åt julbord, det var så gott må ni tro!
Efter det åkte jag och Marcus till J och S, där det var både inflyttingsfest och 30-års kalas, var
roligt att träffa alla igen.

Igår var vi hemma och degade oss, köpte fika och hyrde film, Public Enimies. Den var väldigt bra, men
blev lite besviken på slutet ;) hehe.
Marcus åkte även denna gång i natt, men det är skönt, för då har man hela söndagen på sig också.

Idag har jag gjort matteprov, resultatet får jag veta på onsdag, men jag tror att det blir bra ;)
Annars har jag hängt med pappa på en liten åktur idag till Alfta och Bollnäs, sedan blev det styrketräning
med I och J på IP. Vad kul det var! Har varken styrketränat på gym förr eller använt maskiner, så det
här blir det fler gånger kan jag lova!
Imorgon är det simning som gäller :)

Nu ska jag ta och hoppa i sängen och försöka läsa lite.

Och ännu en sak, DET SNÖAR!! Hipp hipp hurra!

Godnatt!

Tänk på: Det bästa sättet att tacka för ett underbart ögonblick är att njuta av det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: