2009-12-28
 17:37:45

Update

Yes, nu var det några dagar sedan jag skrev. Livet knallar och går :)

Både julafton och tomten har varit här, tyvärr missade vi tomten, men han har ju varit här.
Marcus har snart varit hemma i en vecka, och det känns helt underbart! SÅ vill jag jämt ha det, att
han är hemma varje dag.
Han är ledig fram till den 6:e januari, sen "skulle" han egentligen börja jobba den 7:e igen, men vi får
se hur det blir med det. För han hann inte mer än att komma hem så fick han ett meddelande från chefen
att han blivit uppsags osv.
Det kan bero på att dom är snål och inte vill betala ut helgersättning så dom anställer honom igen efter all
ledighet, eller så är det lite jobb. Ingen som vet, så v får vänta och se.

Annars har vi haft det superbra, julafton firades här hemma, farmor kunde dock inte komma pga av den sällsynta
migränen som vi i släkten brukar få. Och det var väldigt tråkigt att hon inte kunde vara med, det blir inte riktigt
samma sak då.
Men glad för det var jag ändå, gladast var nog räven. :P

Ehm, jo, annars har vi varit i stugna och sovit över, åkte dit och eldade för att få upp värmen, sen sov jag, M och Ella över, G, H, A och C kom o hälsade på en stund på kvällen. Jag hade dessvärre ont i skallen som vanligt när det är något kul som händer. Men denna gång var det inte "den sällsynte migränen", utan syrebristen i stugan pga allt eldande.

Igårkväll bastade vi ett gäng, spelade spel, tittade på film o bara umgicks.
Som ni märker så bara njuter vi av livet för det mesta just nu, och det är toppen! :)

Ikväll ska jag och M ta det lugnt, se på film och äta götta. Imorgon blir det Kupolen med Ella och C.

Ha det bra kära vänner!

Tänk på: Alla vill ha utveckling, men ingen vill ha förändring.



Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-04, 07:27:23

Har du funderat klart snart? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: