2009-02-07
 10:18:12

...

Igår var det en trevlig kväll. Johannes och Ante kom för att hämta oss en kvart före bowlingtiden, och på IP stod Kransholm och väntade. Det blev två baner, 3 på den ena och 2 på den andra. Gick inte sådär jättebra i början för mig, fick inte en endaste Strike. Fy bubblan! :)
Efter att vi bowlat klart så åkte vi på Preem och hyrde en film, The Red Baron, den var riktigt bra den med. En krigsfilm från första världskriget.
Satt och pratade lite och såg på film, sedan var klockan ett halv två tror jag när dom åkte hem allihopa.
Jag låg och läste lite innan jag somnade.
Imorse ungefär 07.15 ringde Lasse och väckte Marcus, så nu är han ute och plogar lite. Själv kunde jag inte somna om så det fick bli en bok.

Får se vad som händer idag, har inga speciella planer.

Solong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: