2009-02-13
 09:22:20

Fredag den 13:e

Ja, idag är otursdagen då va? Fredag den 13:e.
Tänk alla skrocktanterna, vad dom ska vara rädd idag.

Jag kommer ihåg min första praktik som jag hade på ett äldreboende, det var en dam som jobbade där,
och hon hade för sig en massa saker.
En dag kom hon till jobbet med byxorna avig. Dom andra sa til henne, för dom trodde att hon inte märkt något.
Men det hade hon. Hade man vänt byxorna ut och in, då fick dom sitta så tills hon skulle gå och lägga sig,
för annars visste man inte vad som kunde hända, för det betydde otur om man vände på dom.
Hehe, rolig :)

Är ni noga med att inte gå under en stege, eller lägga nycklarna på bordet kanske?

Idag vid femtiden åker vi till Uppsala, kul!
Imorgon ska vi efter frukost åka in till Stockholm City för att kika runt. Sen på kvällen blir det fira Rabbel, och sen får vi se vad klockan är. Bara vi inte åker tubbelbana in till Tensta, uscha.. då vet man inte ifall man kommer tillbaka igen, eller om man blir rånad. Är inte värt att ta risken iaf om det är sent ute ;)

Just nu sitter jag o käkar frukost, måste dammsuga en vända innan jag går till ica. Kom på att jag måste köpa en mjölk och lite annat till lunchen. Idag blir det korvstroganoff med ris. Sen får vi se när vi kommer iväg ifall vi äter före eller stannar efter vägen.
Marcus slutar vid lunch idag också, så då ska jag klippa honom.

Måste skynda mig över till hundarna också o säga hejdå innan vi åker. Pussgurkerna.
Vi hörs kanske ikväll, annars skriver jag imorgonkväll!

Trevlig helg! puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: