2009-02-06
 09:43:38

Fredag med STORA bokstäver

Äntligen FREDAG! Så skönt, blir roligare på helgerna.
Imorgon gifter sig Maria Ceder och Jakob Eriksson också, ungdomsledarna på Pingst. Grattis till er! :)

Idag är det städning som gäller, ut och gå med Gandalf, simning om jag hinner och äta tacos! Mums.
Marcus är i Bollnäs och jobbar också, så då slipper jag laga lunch.
Då kan jag själv ta mig en pirog, hehe.

Just det, imorgon börjar melodifestivalen också. Jag tycker själv att det har blivit så tråkigt, dom har delat upp de på tok för mycket. Nej, det är inte längre som förr, och det är synd. Nostalgi ska det vara!
Själv så längtar man ju tills Greys Anatomy börjar, ååh. Love love.

Om ni måste välja vilken serie ni skulle vilja leva i, vilken skulle det vara isf?

Själv hade jag valt Greys Anatomy :P Och varför? Jo, dels är det på ett sjukhus, och där händer det grymt spännande saker, dom får in väldigt konstiga fall. Åsså verkar dom ha så kul, det är spännande.
Snygga killar också för den delen ;) Men jag har ju redan en, så då måste han följa med mig in i serien. Hihi.
Man kanske skulle jobba som psykolog åt dom alla där, det måste vara skoj, ojoj vilka problem dom har där.

Nej, nu ska jag inte fantisera så mycket. Vi hörs senare idag!
Hejsvejs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: