2009-02-22
 10:19:38

Godmorgon!

Har varit vaken sedan åtta imorse, men låg o drog oss till halv nio, det är ju trots
allt helg fortfarande. Igår blev det ju upp o hoppa  lika tidigt som när man ska
jobba. Vi åkte till Borlänge med mamma och pappa.
Det var jätte roligt, är så kul när man kommer iväg.
Blev mycket handling för mig också, och lungt var det där på Kupolen..
kan tänka mig att det var för att det är i slutet på månaden och att folk inte hunnit
få lön ännu. Själv har man ju sparat ett bra tag för ett sådant tillfälle när man vill
shoppa. Men nu är dom helt slut, bara att börja om då till våran resa Malin ;)

Jag köpte ett jättefint sängöverkast till våran säng, ett vinrött i lite silkesstil, brukar
ju vara så dyrt annars, men jag fick tag på ett i rean för 399:-
Sedan köpte jag tre kuddar till på Indiska ;) Ett ljusfat i trä som var format som ett löv,
gardiner och ett draperi, ljuslyktor och en oljelykta. Bara heminredning!
Bra gjort Märta, och det var superkul.
Vi kom inte hem försen runt sex tiden tror jag. Ont i fötterna hade man, ännu mer.
Man får så ont i fötterna på jobbet när man står hela dagarna, dessutom är det
ett  så hårt golv. Har bra skor, men alla får ont där. En del byter skor 2-3 gånger om
dagen för att det ska bli bättre.

Nu har mina eksem kommit tillbaka igen, och det som var så lungt i veckan. Måste
nästan bero på vädret.
Jag ska ju iaf till hudkliniken på torsdag, ska bli så skönt o få de gjort.

Egentligen borde vi gå på möte nu när vi är vaken så tidigt, men Marcus är hos
sina föräldrar nu och fixar lite med bil och traktor.
Och själv ska jag städa och fixa marinad till köttet vi ska äta idag. Är skönt att
vara hemma en dag också på helgen o pyssla på.

Nej, nu var det marinad.
Vi hörs mina vänner.

Bye bye.


Jessica
PUBLICERAT: 2009-02-22, 13:34:30

hehe jo Märta jag ber om ursäkt, för jag såg senare att det bara var lite mörkare i erat vardagsrum å inte helmörkt så ni hade inte gått å lagt er så tidigt..:P


Malin
PUBLICERAT: 2009-02-22, 14:25:59

Ännu mer kuddar Märta? Snart kommer ert hem svämma över av kuddar, haha ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: