2009-02-12
 18:55:35

I'm so happy!

Tänk vad glad man kan vara av att handla!! Wiiieee... typiskt kvinnor tror jag. Eller ja, killar blir mer glad av dyra stora maffiga grejer som dom kan jämföra med varandra.

Som tex. den här:


(Våran Jeep som vi köpt)


Medans vi kvinnor blir nöjd om vi köper en ny tröja, någon prydnad eller en maskara.
Sånna grejer kan vi bli glada av.. eller tänker jag helt tokfel nu?

Hur som helst, idag kom mina efterlängtade oljefärger, plus att jag fick två penslar också av snälla Björn.
Nu längtas jag jättemycket tills jag sitter där framför stafliet. Underbart.

Ursäkta för att jag inte skrivit på några dagar, men jag har haft lite annat för mig som vanligt när jag inte skriver.

Jag har t.o.m glömt bort att göra min träning på 3 dagar! Fy för mig!
Måste skaffa en cykel till sommarn så man kan motionera ;)

Imorgon ska vi åka till Uppsala över helgen, vad mysigt. Det ska bli jätteroligt.

Lyssnar på radio nu, P3 som vanligt, hehe. Just nu så pratar dom om alla härtansdag, kära nån.
I Metro säger dom att det står om en kille som hyr ut sig själv till datingar, han tar 399:-/timme.
Va? ööh, ja. Det finns folk till allt som jag brukar säga.

Idag fick jag min kallelse till Söderhamn också. Fick även en kallelse från arbetsförmedlingen om det här med
arbetsgarantin för ungdomar. Så nästa fredag blir det Bollnäs klockan 13.
Sökte lite jobb igår också som jag hoppas på.

Nu ska jag springa över till pappsen o visa mina underbart vackra färger, sen blir det tvättstugan o hämta upp
tvätten.

Förresten, titta vilken gosfis..


E
lsa (jonas o sofie Nymans dotter)

Var ju dit o hälsade på dom i tisdags jag o Anna.

Så, nu ska jag kila iväg :)

Trevlig kväll! Hej hopp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: