2009-02-02
 19:12:36

Modeblogg

Idag har jag gjort ingenting. Eller ja, Sandra kom till mig klockan elva och stannade en stund.
Jag har fått min beställning från H&M också, väldigt snygga underkläder. Haha, kul o veta.
Tur man inte modebloggar :P

Just nu sitter jag på Skoglundsgården, med våran bärbara data. Har varit ute en vända, men det är så kallt!
Skulle kunna bli upp mot 20 grader inatt...burr.
Marcus har varit ute och hållt på med bilen lite nu, ska pröva lite saker och se om den funkar då, och gör den inte de så får vi pröva lite annat.

Den 14:e funderar vi på att komma till Johannes och hälsa på. Så då måste vi ses Malin!
Rabbel har fyllt 30 år, så det ska firas i Tensta. Får se om vi ska följa med dit och fira. Om vi vågar oss dit ;)
Hihi.

Nu ska vi ut o pröva om bilen funkar! Hoppas hoppas.
För jag vill hem och göra fruktsallad o mysa.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: