2009-02-08
 17:55:53

Positiv

Jag ska försöka vara positiv på detta inlägg hade jag tänkt ;) Känns som att jag varit lite "off".

Den här helgen har det snöat hur mycke som helst! Alldeles kul, snö är vinter.. utan snö ingen vinter.
Marcus åkte ut och plogade imorse med, halv åtta var det dags att kliva upp. Inte jag dårå ;)
Sen kom han tillbaks vid tio tiden, och sen för snart 3 timmar sedan åkte han ut igen.

Jag måste åka till Ica vid sjutiden, usch.. jag har ingen lust. Men då kanske jag kan passa på att hyra med mig en billig film. Måste köpa bröd och mjölk, för nu har mjölk kossan förbrukat allt igen, och inte gett. Haha.

Igårkväll var vi välkommen hem till Ante, blev ett gäng innan slutet. Kollade på melodifestivalen och spelade tv spel. Jag vet, jag skulle inte kolla på melodifestivalen hade jag tänk, men skitsamma :) Vilka var bäst då?
Jag tyckte Emilia och dansbandet ??? var bäst.

Var hem till mina föräldrar och hälsade på en vända. Vi pratade om allt möjligt, bland annat om jobb. Han tror att det kan bli väldigt svårt att få nått före semestern.. Snarare efter semestern om man har tur.. förutom sommarjobb då.
Han hade hört att det rycktas om att 100 stycken till ska få gå på SP, shit.. då kan man prata om kris, vad ska alla göra?
Jag som inte vill jobba inom vården i sommar :( är så mycke kvällar o helger.. och det enda man ser fram emot, det är att åka motorcykel och komma iväg på cruisingar..hur lätt är det isf?
Jag blir så arg, mest besviken. Men jag ska väl inte ta ut något i förskott, man vet ju aldrig. Man får hoppas på det bästa, annars får man försöka göra det till de bästa.

Nu blev jag sådär negativ igen, jag som skulle vara positiv! :P

Förresten, nu har jag hittat en bild på en "wallstickers" som jag ska fixa till ena rummet i huset.
Men den är snyggare på närmre håll.


Vacker va? Den ska jag ha! :)

Nu blir det fikelefika!

Hejsvejs!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-02-08, 18:27:39

Du mena Scotts som du tyckte var bra? Nä den enda som döga var Alcazar tyckte jag...


Jenny S
PUBLICERAT: 2009-02-23, 18:50:19

Jag vill ha den där soffan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: