2009-02-19
 18:25:15

Bra jobbat!

Hej alla kära vänner!
Fy vad dålig jag har blivit på att skriva i bloggen nu plötsligt! Har visst fullt upp :)

Jag jobbar och sliter jag på kyrkan, dom kör med mig så jag blir helt slut ;P
Närå, det går superbra faktiskt, det är så skönt att få komma ut och träffa folk.
Jag tycker att dagarna på jobbet går fortare och fortare, men det är nog för att jag har börjat
få lite rutin där, hittar vart allt ligger och vet vad just jag ska göra.

Det är så god mat där! Finns en receptpärm där som Anette har samlat ihop, även fler säkert också.
Och den har jag lovat att renskriva ifall jag blir arbetslös sedan, vilket jag förstås inte hoppas på.
Skulle vara för recepten isf ;) Hur som helst, om jag gör det, då kan jag kopiera recepten, hehe..
jag är ett geni.

Påtal om recept och matlagning, i förregår så klantade vi till oss jag och Marcus.
Marcus skulle koka potatis o jag satt inne i sovrummet. Efter en stund så tänkte jag att jag kunde gå
in o titta till potatisen ifall det hade börjat på koka. Det hade det inte, för att han hade knäppt på fel platta,
däremot luktade det bränt. Och varför? Jo, för vi har plattskydd på plattorna när dom inte använd, och han
hade inte tagit bort dom andra förutom på den platta han använde... trodde han använde.
Så jag skyndade mig att pilla bort det lilla stackars skyddet som blivit överhettat, och det landade såklart
på golvet. Där blev det ett stort fult brännmärke med hål i.
Bra jobbat!

Så nu har jag ringt AEFAB som vi hyr av, får se vad dom säger. Typsikt att något sådant ska hända nu
innan vi ska flytta. Men det brukar ju vara så typiskt.

Igår började Greys Anatomy igen, helt underbart.. jag älskar verkligen det programet.

Nej, nu håller jag på lagar mat, sent som vanligt. Blir så när man har fullt upp.
Sen ikväll blir det sveriges värsta bilförare med bullar och the! :)

Hade så bra mina kära vänner. Tycker om er.
Hejdå och godnatt sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: