2009-02-01
 20:20:59

Jeep, Jetta, bonneville eller volvo?

Hej hej!
Ursäkta att jag inte skrivit något på hela helgen.

Min helg har inte varit den bästa helgen, är så drygt när dom går fort och man inte har gjort något. Som det känns iaf.
På fredagkvällen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde. Men på lördagen så åkte jag, Marcus och Lasse till Hudiksvall, redan klockan sju på morgonen.
Vi skulle byta in våran underbart sköna pontiac bonneville mot en Jeep Cherokee. Så nu är vi Jeepägare, hehe.
Tyvärr fungerar den inte just nu, är nått fel med den, så Marcus har hållt på med den hela helgen. Får se om bärgaren kommer och hämtar den, det är ju tur att vi inte behöver betala något själva iaf, varken för bärgningen eller felen.

Igår på kvällen kom Ante hit och hälsade på, vi tänkte att vi skulle åka upp till Lars Nymans och hejja och sedan dra hem till oss igen för att titta på någon film. Men det var då som den inte ville fungera, så det blev inget.
Eller ja, vi kollade på film senare, men den var skitdålig, Red belts. Jag somnade hela tiden på slutet.
Marcus däremot hade gått och lagt sig, så det var bara jag och Ante som kollade.

Idag har Marcus hållt på med bilen, och jag har diskat, handlat, varit ute och kört den gamla hederliga Jettan, och läst lite ur min bok.
Dom lyckades få igång Jeepen igen efter att ha laddat upp bilbatteriet i natt. Sen gick den så bra att dom åkte till ett ställe där det var mycke snö för att pröva fyrhjulsdriften. Men då la batteriet av igen. Så då fick jag komma till deras räddning med pappas bil. Det var kul, var ett tag sen man körde den. Hehe. Snacka om att volvo har perfekta växellådor!

Efter den 18:e denna månad ska vi följa med pappa till Borlänge för att gå på biltema och jag ska passa på att gå lite i köpcentrumet . Speciellt mycke på Indiska. Love!
På tisdag ska jag beställa mina efterlängtade oljefärger, kära nån, det skulle jag ha gjort för längesen.

Hejsvejs på er, och trevlig början på veckan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: