2009-02-05
 10:00:15

Vill ha..

Oj, jag hade tänk att gå ut o gå en vända innan Marcus kommer hem på lunch, men det hinner jag nog inte.
Vi ska nämligen äta fiskgratäng tänkte ja, och den måste vara i ugnen 1 timme.
Får gå efteråt istället. Måste ändå kila in på apoteket en vända åt Marcus o lämna ett papper.

Jag höll på att få nå fel igårkväll.. det bara kliade jätte mycket på mina fläckar i ansiktet. Och nu syns dom knappt. Mysko. Det kan ju förstås vara vintereksem. Hoppas det, så de inte är psoriasis.

Vet ni då, det snöar ute idag med! :) Mmm, vill verkligen gå ut en vända.
Idag har jag bestämt mig för att läsa ut min bok också, så pappa kan ta den. En myspys dag med andra ord, åsså måste jag hälsa på vovvarna också.

Jag satt ute på blocket igår och kikade efter någon soffa till vårat "allrum" i huset, och hittade en! Varför ska man hitta en soffa nu med ett bra pris på när jag inte kan ha den nånstans. Kan ju inte köpa den före vi har flyttat.
Här är den, 900 spänn. Mmm, vill ha! Snygg va??



Nu ska jag diska en snabbis, innan det blir ett berg.

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: