2009-01-01
 16:05:38

2009

Ja, nu är det år 2009. Tänk att det gått nio år sedan 2000. Minns de nyåret så väl, och det känns inte alls som att det var nio år sedan. Helt otroligt.

Det var jättemysigt hos Tobbe igår, vi hade det alldeles bra där. Typiskt mig o bli sjuk precis när vi skulle till o åka. Kände att jag började på få feber, så jag tog en alvedon och packade ner burken i min väska.
Kämpade hela kvällen, kände mig alldeles tråkig. Men jag ville så gärna vara med, är så tråkigt om man ska ligga till säng medans alla andra har det skoj :)
Det var jätte go mat där, festkyckling med potatisgratäng och sallad. Sedan blev det efterätt, Jenny hade gjort våfflor med hemmagjord hallonglass i, och Theres hade gjort chokladtårta. Mumsigt!
Dessvärre råkade Darling (Jennys hund) käka upp lite av chokladtårtan när vi var ute o tittade på fyrverkerierna, så hon ringde o pratade med någon som kan sånt dära. Vet inte riktigt hur det gick, men Darling var inte dålig när vi åkte hem iaf.
Åkte hem vid halvtvå, och då var jag helt slut. Mådde illa för att jag hade så hög feber. 38,6. Inte sådär jättehögt, men det är jobbigt för kroppen. Hade 38,6 hela natten, innan alvedonen började hjälpa vid halv sju imorse.
Hoppas det ska gå över snart. Är så trött.
Jag och Marcus ska snart äta lite, försöka måste jag iaf. Sedan blir det Left Behind 3!! Jätte bra filmer :)

Gott nytt 2009. I år ska det bli ett superbra år har jag bestämt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: