2009-01-22
 15:59:55

Besök

Ja, idag är det finbesök här, nämligen Gandalf och Boston. Dom ligger här och tittar på mig, Boston har så vackra ögon!
Jag blev så myssugen så jag tog hem dom till oss en vända. Hehe.
Idag har jag inte gjort så mycket. Man hinner inte. Kära nån, när man jobbar hinner man göra mer tycker ja :)
Gick en vända på byn och tittade lite, bara för att få komma ut.
I helgen ska jag och Marcus låna Lasse o Irenes stuga, vi tänkte sova där från lördag till söndag.
Är så mysigt med öppenspisen där, åsså kan man grilla korv i den också.

Läste i ljusnan idag att 17 stycken ska bli varslade från Edsbyverken. Nu är det tufft.
Det börjar sägas nu att krisen på arbetsmarknaden är betydligt värre än 1992, åtminstonde inom skogs- och träindustrin. Och det tar hårt på byn, eftersom den lever på industrierna. Hoppas att det vänder snart.
Och än har jag inte hört något från arbetsförmedlingen, skönt.

Nu ska jag kolla vad vi ska göra till middag, är lite sen med det idag. Ä så drygt o laga mat när man inte har någon bra fantasi. Dessutom gör jag mat vid halv tolv tiden varje dag också, så man måste ha många idéer.
Kom gärna med några recept. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: