2009-01-29
 15:11:31

Dekoration

Nu har jag färgat håret, blev riktigt nöjd faktiskt :)
Jag har varit på Söderlunds och kollat lite på tapeter, för kul. Det finns mycket fint man kan göra.
En sak som jag ska införskaffa sedan, det är en självklistrande tapetdekoration, kan inte förklara riktigt. Men typ ist för en fondvägg, så finns det olika mönster man kan klistra fast direkt på tapeten. Hittade ett skitfint mönster, som jag bara måste ha!

Nu ska jag kika en snabbis på lite annat.
Hejsvejs.

En bild på min nya färg, inte för ljus o inte för mörk.


AnteS Bilvård
PUBLICERAT: 2009-01-29, 16:20:37 | URL: http://antesvarld.blogg.se/

Så ska du se ut Märta, Jättefint!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-01-29, 16:59:21

Glömde att säga att det blev jättefint då vi sågs på ica....=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: