2009-01-23
 15:29:34

Fredagshandel

Nu har jag både städat, käkat o suttit vid datan, hehe.
Marcus är i Rättvik o jobbar idag, så han kommer inte hem försen vid fem tiden. Så skönt med helg! Det behövs verkligen, är så mycket som händer just nu.
Ska åka till ica och handla tror jag, så jag kommer ut lite idag med :D är så lätt att man fastnar inne. Kanske kan hyra med någon film därifrån också, dom är så billig där. Fast isf måste mina föräldrar lämna tillbaks den åt oss imorgon.. för vi måste åka till stugan tidigt och börja elda så att det blir varmt.

Nu ska jag sluta babbla så mycket. Nu är det fredagshandel som gäller.

Hejsvejs.. förresten, om det är någon som har ett gott mattips till ikväll, så säg till! :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: