2009-01-27
 14:42:38

Gå ut ska jag göra..

Hej!
Vilken dag, helt underbart skönt väder ute, inte så kallt och det finns snö :) Jag funderar på att ta mig en promenad om ett tag. Har precis käkat lite mat. Fick bli bacon och mackaroner.
Marcus är nämligen i Ånge och jobbar idag, så han åkte klockan halvfem imorse. Jag var helt död då, hur var det inte för han isf, som skulle köra bil dessutom. Får se ifall han ska jobbar här i byn resten av veckan, eller om det dyker upp någon ny plats :)
Jag vill också ha jobb nu, så man får lite mer pengar. Ganska dumt att man ska vara beroende av det, men allt kostar ju, så vad gör man?
Idag har jag pantat pantburkar också, hade några påsar inne i köket förut, men så kom det blommflugor. Jag antog att dom kom ifrån påsarna, eftersom det kan finnas lite drickrester kvar, och dom gillar kanske söta saker. Men när jag ställt ut dom på balkongen så försvann dom inte riktigt, men det blev ju färre av dom iaf.
Det visade sig att pappa och mamma också hade flugor, så då tog pappa säcken med pantisar och gick ner i förrådet med det. Men dom är fortfarande kvar. Så flugorna kanske kommer från ventilationen?
 
Annars har jag betalat räkningar och hejjat på familjen.
Kollar på lite soffor på blocket också, för kul.

Vi hörs senare, blir kanske ett inlägg fram emot kvällen.

Kraam.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: