2009-01-28
 10:09:55

Godmorgon alla där ute!

Det kanske inte är morgon fortfarande? Men för mig är de det :)
Tvingade mig upp från sängmonstret måste jag säga, lite taget från http://singelpappa.blogg.se/
Han talar iof om ett soffmonster, men sängmonstret är precis lika farlig! Jag är så ofattbar trött varje morgon även fast klockan är nio. Man blir piggare tror jag desto tidigare man kliver upp. Men då har man inget att göra. Kanske ska börja kliva upp när Marcus åker till jobbet vid kvart i sju ungefär, då kan jag följa med pappsen ut o gå med hundarna. Braa!

Nu ska jag ta o borsta tänderna, noppra ögonbrynen, och ta mig en dusch.
Sen kommer Marcus hem på lunch, och idag blir det pölsa och potatis. Får bli lite enklare till kvällen, toast med sallad.

Vi hörs senare. Ha en underbart bra dag sålänge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: