2009-01-27
 22:47:13

Lilla snarkande tomten

Ojoj, vad fort kvällen går. Har suttit här vid datan jag vet inte hur länge. Nu får jag nog ta och ge mig, och kanske väcka den lilla snarkande tomten som ligger i soffan o brer ut sig.
Ikväll har jag inte gjort så mycket. Hämtade Marcus på preem vid sex tiden då han hade lämnat hyrbilen.
Sedan åt vi lax och potatis (gjorde aldrig de förut när jag sa), utan då åt vi korvstroganoff o ris ist :)
Har faktiskt skrivit en matlista för hela nästa vecka också, tänk va skönt! Slipper man oroa sig för vad man ska laga :) plus att det blir billigast så, ifall man veckohandlar.

Pengar pengar pengar.... haha

Nej, man ska nog leva för stunden och inte tänka allt för mycket.
Var ute på en promenad idag med Jessica också, såg att det lyste i hennes kök, så då gick jag förbi och frågade ifall hon ville följa med. Kom och störde henne mitt i maten gjorde jag också.
Dessutom gjorde jag bort mig när vi var ute, vi kom gåendes vid konsum ungefär, och på andra sidan gatan vid Hubbes där såg det ut som att det var Anna som stod, så jag vinkade alldeles glatt och ropade hej. Men ack så fel man kan ha, det var någon annan, som var väldans likt dig Anna. Hihi :) Men hon vinkade då tillbaks, så man kan ju se det som att jag gjorde någon glad idag iaf.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner till sängs. Men först måste jag väcka den lilla tomten.

Godnatt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: