2009-01-05
 20:11:50

Nio gånger.

Nu har det varit stopp i toan igen, och sist var i fredags. Kul. Uppe i nio gånger.
Men vi får hoppas att det räcker tills på onsdag nu, eftersom dom inte kan komma försen tidigast då o gå ner med kamera.

Annars, jag har varit lite med Juggen idag, det var jätte roligt att träffa henne! Var så länge sedan.
Vi gick till Sommars och tog oss en fika, sen gick vi hem till mig o bara prata.
Jag är förkyld fortfarande, jobbigt. Men det är på bättringsvägen.

Jag och Macki har hyrt film ikväll, för ovanligheternas skull..haha.

Usch, nu är det dags att söka jobb för mig igen, fem styckna som inte finns. Drygt. Tänk om det ändå fanns fem stycken här, eller i närheten iaf :)

Nej, nu ska vi titta på tv.

Hejsvejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: