2009-01-29
 06:58:25

Nu är ni förvånad va?

Hehe, titta på tiden när inlägget är skrivet ;)
Och godmorgon på er alla!
Jag blir så pigg när Marcus åker iväg på jobbet, men det är så skönt i sängen, så jag brukar oftast ställa klockan på nio och slumra vidare. Dock ej idag, fast jag sitter iof i sängen just nu, så jag har inte övervunnit sängmonstret ännu :P

Idag klockan halv elva ska jag färga håret. Jag kan inte hålla mig, det ser så tråkigt ut när färgen håller på växa ut.
Jag funderade först på att färga till min vanliga färg, men det är så råttfärgat, så det skulle bli fult. Så ser det ut att vara nu iaf, men det ser kanske annorlunda ut när hela håret har samma färg.
Jag ska iaf ha någon mörkare färg med lite ljusare slingor i. Tror jag, ni får se senare ;)

Annars. Jag slipper laga lunch idag, funderar på att gå till pingstkyrkan o käka. TIll middag får det bli thaiwook med ris..mumsfilibaba. Och efterätt så blir det fruktsallad.

Nej, om jag kanske ska slumra lite till i sängen, eller ringa pappa o följa med ut med hundarna? Dom kan ju ha gått också förstås redan, så då får jag göra ett nytt försök någon annan gång.

Hejsvejs, och trevlig dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: