2009-01-07
 10:08:27

Rubrik

Hej o hå alla glada!
Kära nån vilken eländig hosta jag har, förutom allt snor som bara rinner :P
Närå, så farligt är det faktiskt inte, det är bara på mornarna som det är värst.
Och natten! Jag kunde verkligen inte sova inatt, bara hosta o hosta hela tiden. Varför hostar man mest på natten för?

Idag ska jag ringa våra hyresvärdar och prata lite om hyran, man ska inte behöva betala full hyra när det är fel på något stup i kvarten (typ, känns de som iaf).
Annars, jag har inga speciella planer. Marcus kommer hem på lunch klockan 11.40. Är superbra att han vill komma hem o äta lunch, ibland iaf. Dom andra åker jämt till hotellet ändå. Hade varit skillnad om dom åt på jobbet, med tanke på för att lära o känna dom lite mer.
Hur som helst, det är bra att han kommer hem o äter, för då blir det av att jag också äter lunch. Annars brukar de inte hända, dum som man är.

Fick post alldeles nyss också, bara en massa trök. Förutom nån broschyr som Marcus beställt på nån bil :) Eller ja, det var inte så intressesant för mig. Han brukar jämt titta på en massa bilar på blocket, åååh, en sån ska vi ha Märta. Och sen efter nån minut har han hittat en annan. Och så fortsätter det, han vet nog inte vad han vill ha för bil i framtiden.. han ändrar sig jämt ;) Mercedes, bmw, volvo, passat, kombi lr ej, diesel lr bensin, Jeeap kanske? hehe.

Nej, nu ska jag plocka lite och ringa. Måste gå en vända sen, få upp lite kondis efter sjukdomsvistelsen.

Hej o hå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: