2009-01-20
 14:38:20

Tisdag

Hej alla mina läsare!
Ska skriva ett snabbt litet inlägg, så ni vet vad som har hänt.
Igår var jag, Marcus och Lasse till Hudiksvall, först på sjukhuset och sedan åkte vi runt och tittade på en massa bilar. Typiskt deras intresse va? ;) hehe. Men det var roligt. Dom hittad en bil som dom blev intresserade utav.
Påvägen hem så stannade vi till i Järvsö där vi åkte till motorcykelaffärn..  köpte en varsin hjälm, jätte snygga! Plus att jag hittade ett par skinnhandskar.. så nu är det bara kläderna som saknas i stort sett, och sommarn! :) Mmm..längtar! hihi.

Idag har jag inte gjort så mycket. Däremot håller jag på att tvättar och ska till o diska nu.

Vi hörs kanske senare ikväll!

Kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: