2009-01-08
 10:40:12

Toasnack

Nu har vaktmästarna varit här och filmat avloppet inne på toaletten. Tyvärr, som jag förstod.. så hittade dom inget fel.
Det är ju så typiskt. Så vi får vänta och se helt enkelt om det blir fler stopp, så får dom ta hit en annan lite annorlundare kamera och titta. Och hittar dom inget då, ja då läre dom ta upp hela allting, bila upp toaletten lr vad det heter. Inte så roligt isf sa dom.

Hur som helst så ringde Gunnar från Aefab, och sa att vi ska få tillbaka 25% av hyran för oktober, november och december. Antingen får vi utbetalt lr att dom drar av på nästa hyra, så jag valde det sistnämnda. Nästa månad kommer vi alltså bara att behöva betala 969, 50:-! De ni, jätte snällt av dom. Det bevisar ju att dom verkligen inte tror att problemet beror på oss.
Sjukt egentligen, vad en toalett kan ge bekymmer. :)

Idag, eller rättare sagt snart,så ska jag ta med hundarna och gå runt bäck, vad mysigt. Dessutom är det bara -5 ute och snöar. Får se om Sofia och Johan kanske följer med, annars prövar jag med Jessica :)
Igår åkte jag till Olars trädgård i Knåda, verkligen mysigt där. Hon har fina grejer och billigare än här i byn. Tänk att folk åker till Knåda bara för att handla hos henne, samma Knåda sport. Dit brukar ju folk åka flera flera mil ifrån.

Jag köpte iaf en ny grönväxt, nya krukor till köket och två ljus plus lite svart sand.



En fråga, är jag och Vincent verkligen lik varandra?



Nu ska jag fixa mig iordning till vovvefluffarna.


Nate
PUBLICERAT: 2009-01-08, 12:09:04

usch, jobbigt med toaletter som krånglar. Nej jag tycker inte att ni är så lika.


Jessica
PUBLICERAT: 2009-01-08, 13:54:20

Nej, ni är inte så värst lika...varken på utseendet eller hur ni är...fast man ser ju ändå att ni är syskon..=)


Nate
PUBLICERAT: 2009-01-10, 11:28:09

Vilken bra hyra ni får nu Mört:) Vill jag oxå ha:)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-12, 19:06:22 | URL: http://einsamengel.blogg.se/

Hej!

Ja det stämmer, men jag har tyvärr inte fått ordning på det ännu,

beklagar! hoppas dt löser sig ändå, jag kan tipsa dig om www.ribqa.blogg.se som gör designer, du kanske kan be henne? :)


Hanna
PUBLICERAT: 2009-01-12, 19:06:28 | URL: http://einsamengel.blogg.se/

Hej!

Ja det stämmer, men jag har tyvärr inte fått ordning på det ännu,

beklagar! hoppas dt löser sig ändå, jag kan tipsa dig om www.ribqa.blogg.se som gör designer, du kanske kan be henne? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: