2009-07-31
 00:05:47

Benjamin Buttons otroliga liv

Den filmen måste ni se! Det är den absolut bästa på länge.
Lång, men bra hela tiden. Jag skulle lugnt kunna se den fler gånger.

Var trevligt iaf, gjorde först mackor och the, sedan blev det fruktsallad ;)
Joel kom hit också, han hade sett filmen 2 gånger tidigare.. men men.
3:e gången gillt ;)

Nu blire sängen, för imorgon ska jag och Malin gå till HC.
Jag måste ha en salva till mina eksem, och Malin har ont i halsen i tusen år typ.
Så nu vill hon ha något riktigt bra mot det. Synd att det kostar, men mina eksem försvinner
aldrig från armen?? Dessutom har jag inte varit i solen idag..

Godnatt på er.. puss!


Antii
PUBLICERAT: 2009-08-03, 01:10:50

Vilken film..klockrent!!


Märta
PUBLICERAT: 2009-08-03, 09:59:20

Bra Ante, ja.. den är super!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: