2009-07-21
 11:20:30

Cancer

Usch och fy. Det är så hämskt med cancer, så många som plågas av det.

Mamma,pappa och brorsan tänkte åka till Vilhelmina idag och hälsa på mammas
morbror. Men han ville inte ha något besök, för han hade tydligen fått tillbaka sin
cancer, och var visst väldigt dålig. Tjocktarmscancer.
Dom lyckades få bort det förut så dom friskförklarade honom i oktober förra året,
men nu i Januari så hade han fått det tillbaks.
Det verkar inte gå och få bort heller, så han har nog inte så lång tid kvar.

Tycker det är så hämskt, man plågas så väldigt.

Igårkväll målade jag mina kära elefanter igen, och jag måste säga att jag blir riktigt nöjd.
Vad roligt det är att måla, och vad fort tiden går!
Så nu ser den ena levande ut, och den andra ska få se levande ut ikväll. Hihi.

Innan dess så ska jag träffa Jenny nu kl 13.00. Är så himla kul o vara med henne,
känns som att vi tänker rätt lika :)

Trevlig dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: