2009-07-28
 10:07:29

Cruising

Ikväll blir det cruising i Rättvik, yeah. Årets första.
Det blir mys :) Åker klockan ett härifrån.

Igår kom Malin klockan 16.25 till bussen, så då hämtade jag henne och sedan
åkte vi hem en vända för att göra oss iordning och sedan dra till Bollnäs på
Grillnatta, åkte med Ante och Carin. Sedan mötte vi ett helt gäng i Bollnäs som vi
var med resten av kvällen.
Gjorde 2 inköp, en elefant och en orm som jag ska ha ett mitt Indiska rum.
(Marita, jag lovar att plocka undan den om jag vet att du ska komma)  ;)

Efter att vi varit på grillnatta så drog vi oss vidare hem till Ante och Carin, där vi satt
och pratade och kollade på olika klipp från youtube.
Tror vi gick och la oss närmare halv två inatt.

Nu blire frulle, och jag slipper äta vid datan.. för jag har äntligen riktigt sällskap :)

Solong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: