2009-07-01
 10:02:55

Det är varmt..

Ojoj, det är väldigt bra väder ute, solen skiner och det är närmare 30
grader ute.
Igår var jag, Elisabeth och Ella ute på en bad och soldag till Räken.
Var riktigt gött, 24 grader i vattnet. Mmm.. :)

På eftermiddagen/kvällen så grillade jag mig en köttbit och tog mig lite
pot. sallad och gjorde mig en riktigt god sallad som bla innehöll fetaost
och rödlök.

Vid halvnio på kvällen drog jag, Gustav, Carin och Ante till Bollnäs för att
spela minigolf.. grejen var att dom sa att vi skulle åka klockan 19.00.. ??
Hur som helst, under tiden jag väntade på att dom skulle plocka upp mig,
så vattnade jag blommorna, lagade ett armband och gjorde ren utemöblerna.

Tyvärr så erskänner jag att jag förlorade på minigolfen, men nästa gång så!
Efter detta så åkte vi på Max och åt, själv så hade jag redan ätit, så det fick bli en
Lyxshake. Riktigt god var den.

Idag blir det ännu en baddag vid Räken, men med Jessica! Så det blir skönt
med lite mera sol och bad när det är sånt här väder.

Nej, nu ska jag göra klart här och hämta upp henne.

Vi hörs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: