2009-07-20
 14:57:04

En handväska

Sådär ja, nu så har man varit till arbetsförmedlingen, handlat, varit
till apoteket, gjort mat och suttit vid datan.

Det gick jättebra på arbetsförmedlingen, tyvärr så kommer jag att behöva
gå på "jobbgarantin för ungdomar", fast jag redan varit på ett sådant möte.
Men det var skitsamma.
Jag berättade också att jag funderar på att plugga till våren.
Men jag är ju osäker som vanligt då såklart.
Såg att dom söker lite jobb till fjällen i vinter, kanske skulle satsa på något
sånt. Liftskötare.
Då kan ju Marcus söka som pistmaskinist ;) Där har vi de! haha!

Ursäkta att jag skriver om jobb jämt, kanske inte är så roligt att läsa.
Men det är ju trots allt ett jobb som många vill ha.

Lasse var hit en vända nyss också och hämtade Jettan, så nu är den lagad!
Tyvärr hann jag med att vara ute i det trökiga vädret, öste ner som bara den.
När jag var vid kullen på vägen ner till vårat hus, så gick botten på påsen sönder,
allt åkte ur.. Men, som tur är så är man tjej, och vad har tjejer jämt med sig??
Just precis, en handväska. Och gissa vad? Den är stooor, så jag fick plats med
allting i den. Det blev tyvärr lite blött allting, men det var ju bara att törska av sen.

Japp, så kan de va! Nu ska jag ringa Jenny en vända :)

Bye bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: