2009-07-07
 23:23:20

Hej igen på er :) Ska ta mig ett skutt till sängen snart, så jag kommer
upp i tid imorgon.

Saknar min M nu ♥
Men snart är det fredag, snart snart.. (försöker intala mig själv)

Jag har hunnit med att pyssla lite i trädgården ikväll, håller på att fixa till
gräsmattekanten ut mot gruset, så det blir rakt. Längtar verkligen tills
stockarna är borta och gruset på sin plats!

Jag funderar även på att börja plugga så ni vet, men till vad säger jag inte
än.. Dessutom måste jag kanske vänta 1 år eftersom det inte verkar finnas
någon utbildning nu till våren inom det jag vill. Och för att börja nu till hösten är
det försent att söka, om jag ändå hade vetat för två månader sedan!
Men det går inte att göra så mycket åt de :) Då vet jag iaf vad jag ska göra om 1 år!

Irene o Lasse kom hit ikväll på besök också, riktigt trevligt. Satt och fikade o bara
språka. Mysigt.

Vet ni då, nu ska jag sova :)  Godnatt på er allihop!










Lisa
PUBLICERAT: 2009-07-08, 09:13:31

Om de inte e en jättehet utbildning kan det finnas möjlighet att göra en sen anmälan. Man kan få börja tom några dagar in på kursen. Så du vet!


Märta
PUBLICERAT: 2009-07-09, 11:43:46

Ja, vad härligt om man kunde börja nu.. men det finns ingen o få tag på.. dessutom måste man anmäla sig via komvux för att det är en vuxenutbildning.. så jag vet inte.. men jag kanske kan ta reda på de på nå vis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: