2009-07-22
 09:12:33

Godmorgon på er!

Jag tvingade mig själv att gå upp, och tur var väl de, för kolla ut..
solen skiner! Wiiiiiiiiiiieee :P

Jag som hade tänkt städa idag.. men jag vet inte.. blev inte lika sugen
nu ;)
Mina egentliga planer är att jag ska städa, tvätta och diska. Sen måste jag köpa
mjölk.
Därefter ska Sandras farsa komma hit o kika på nån kabel, och sen ska jag träffa
Bettan och Sandra. Nice day.

Och vet ni vad jag äter för gött nu då! Jo, the och mariekex med ost o marmelad..igen.
Mums. Är sånt där mys som man äter.

Igårkväll kika jag på en film som dom sände på trean, romantisk såklart ;)
Men just nu minns ja inte vad den heter..  Jo.. Störtkär:

Amanda har inte någon vidare tur med män. Nyligen överraskade hon sin pojkvän i säng
med en annan kvinna. Amanda flyttar då in med fyra festglada fotomodeller, och upptäcker snabbt
sin attraktive granne, Jim ,vars fönster hon har utsikt över från sitt rum. Hon funderar över om hon
ska fråga ut honom, men är rädd för att bli dumpad för någon bättre. Jim hinner dock före, och hon
tackar ja. En kväll när hon spionerar från sitt fönster ser hon Jim döda någon. Polisen kan inte göra
något, och hon bestämmer sig för att ta saken i egna händer.


Jätte bra.

Nej, nu ska jag käka klart, sen blire städning??

Puss.

ps. Jag har 15 läsare.. coolt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: