2009-07-06
 11:26:58

Godmorgon?

Haha, jaa..jag är jätteseg idag känns de som.
Ska snart iväg o "rätta till" min nya frissa.. är lite snett där bak..
Men annars så är jag supernöjd med den :)

Jaa, nu ringde hon, bara att dra då..

Bye bye


Jessica
PUBLICERAT: 2009-07-06, 15:59:02

hehe hur kan din frisyr ha hamnat på sniskan?=)



jag har inte sett riktigt om ballkongdörren var trasig bara att persinnerna har blivit lite tilltrasslade....det lät som på henne att det var tommy som hade slagit sönder det, men i ljusnan stod det att det var nån bekant till han som slog sönder rutan för att sno hans hund, och att hundvakten(som antagligen var den där tjejen) hade fått ut honom därifrån....men varför möter jag då på henne där utanför å att hon inte har nån nyckel in? ja jag fattar ingenting....


Märta
PUBLICERAT: 2009-07-06, 18:03:51

Ja, jag säger då de, haha. Dom där :)


Malin Bossen
PUBLICERAT: 2009-07-06, 20:47:30

Det snabba jag hann att se dig på tidigare i dag så var du jätte fin i håret!!!

Absolut inte dig jag syftade på i min arga blogg som nu genomgår en makeover och lösen.. :)


Märta
PUBLICERAT: 2009-07-09, 11:46:01

Tack Malin!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: