2009-07-17
 10:50:10

Haha

Jadu, jag är rolig jag, Gösta heter han då inte, han som jobbar här.
Utan Göran ska det vara. Så nu vet ni det.
Plus att det var till Slagsta Marinan som vi var till, inte Hagsta.
Sorry :)

Just nu är Lasse o Irene i Ångermanland hos mamma och pappa
o hälsar på. Dom ska gå på Åselemarknaden imorgon, tror ni jag är
avis eller?? Jag vill också åka dit.

Visste ni att när man pluggat klart och har lånat pengar från csn, så
börjar man att betala av det 6 månader efter avslutad utbildning?
Nu skulle jag verkligen ha viljat varit tandsköterska, hittade ett spännande
jobb som de i Norge. Men jag ska ju inte flytta dit vad jag vet? så :P
Men ändå.

Jag vill verkligen inte vara undersköterska, fy vad tråkiga jobb.
Jag vill gärna göra något annat.
Måste ta och söka 5 nya jobb igen också, ska till arbetsförmedlingen den
27:e, och då är det dags att redovisa igen. Blää.
Vad är det för nytta när man inte bara kan flytta heller... och inte vill.
Blir så trött på att det inte ordnar sig någongång.
Känns som att jag och Marcus alltid kommer att ha det såhär..
Han ska ligga borta och jag vara hemma och bara jobba ibland. Har varit
så länge nu, så nu måste jag hitta på nått, för det känns inte som att det
kommer att lösa sig. Och verkligen inte av sig självt.

Annars så åker vi hem idag, till kära Edsbyn. M slutar kl 13.00 idag, så då
drar vi.
Funderar på att åka till stugan i helgen och grilla, är så lugnt o skönt där.

Nu ska jag duscha och sedan packa.

Kanske hörs senare ikväll!


Ante
PUBLICERAT: 2009-07-17, 13:00:32

Försök hitta jobb i Borås då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: