2009-07-27
 09:53:39

Hej igen!

Nu är jag tillbkas! :)
Har varit en helt underbar helg i Stockholm, har gjort väldigt mycket.
I Fredags gick vi ut till Slagsta Marina och tittade på kvällen. Är så mysigt där.
Vi köpte oss en glass och bara satt och njöt.
På lördag åkte vi först till Kungenskurva, jag ville gå på Ikea, så det gjorde jag
och Irene (grabbarna vägrade). När vi sa hejdå till varandra vid bilen så var det en gubbe
som stoppade oss och sa: Ursäkta, inte bestämmer väl dom där karlarna över er?
Då sa vi: nää, det är vi som bestämmer över dom. Haha :D Det var lite oväntat att en gamal
gubbe som kommer med käpp undrade nått sånt. Men vi skarattade åt det sedan.

Hur som helst, "karlarna" åkte iväg och tittade på en massa bilfirmor tror jag.. vad annars ;)
När vi var klara så möttes vi på Ikea för att äta, sedan drog vi vidare in mot stan.
Vi parakerade vi Slussen, sedan gick vi vidare och kolla runt. Var bla in och gick i gamla stan,
är så härligt där.. trångt, mycket folk, en massa matställen och caféer som gör att det luktar
alldeles gott.
Vi gick runt en massa iaf. På kvällen var vi helt slut i benen ;)
I söndags, alltså igår så åkte vi färja ut till Ekerö, åkte runt en massa och kikade, hittade bla. ett
matställe som hette Brostugan vid drottniongsholm tror jag. Men det var efter vi hade varit på Ekerö.
Där stannade vi och åt, var super gott. En grilltallrik fick det bli.
Därefter fortsatte vi att åka runt och kika. Senare påvägen hem så stannade vi vid ett café som låg
alldeles vid "havet", eller vad man ska säga.

Vi kom inte hem till Edsbyn försen vid ett inatt. Och jag ville väldigt gärna ha min M med, men han fick
inte följa med.. :( hehe.

Idag kommer Malin hit och hälsar på hela veckan, så då blire röj!! :P

Vi hörs, see you.


Malin
PUBLICERAT: 2009-07-27, 17:29:25

Ja, nog ska vi röjja alltid! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: