2009-07-19
 21:51:21

Hey people! :)

Vad sjukt program det är på P3, det handlar om "häxor". Kära nån.
Det finns folk till allt. Det är någon slags dokumentär. Huvva.

Just nu sitter jag och äter mariekex med marmelad och ost på, och
dricker en kopp the. Mums. Nä, usch, nu byter jag till Gyllene Tider ist,
det där kan man ju inte lyssna på.

Nu har Marcus åkt också, eller han åkte kl 19. Så han är nog framme snart.
Mmm, min M. Like :)
Han fick ta Jeepen, "min" kära bil, haha.
Jettan börjar på ge upp tror jag, det lossnar delar hit och dit och ikväll upptäckte vi
att det var punka i ena bakdäcket.. det satt en skruv där.
Så då fick han ta Jeepen ist, fast grejen är att han kommer att ha den i 2 veckor nu,
bara för att han inte kommer hem nästa helg. Eftersom vi ska åka dit ist.

Så vi Malin får åka Jetta till Rättvik ist, men då blire gratis iaf! ;) haha! Så häng med den
som vill. Det blir skoj! (ska ju fixa däcket såklart)

Nu ser jag fram emot helgen iaf..redan :) Ska bli mys o åka dit med svärisarna och hitta
på lite saker i Stockholm. Det lät som att vi skulle åka på fredagförmiddag.
Dom ska dra med husvagnen dit också. Myyys.

Imorgon måste jag ringa jollarbetsförmedlingen, eller gå dit? Vet inte om det är öppet i byn.
Men jag blev ju avanmäld tidigare i veckan pga att dom har fel adress (fast jag gett dom den nya),
och att dom inte skickar ut sina papper i god tid när det är något man måste på.
Så jag skulle ha varit på ett möte om arbetsgarantin för ungdomar IGEN i onsdags. Hur skulle jag
kunna veta?
Hur som helst så måste jag ju dit och uppge ansökta jobb senast den 27:e.. så då  kan jag ju
lika gärna göra de på engång.

Joll säger jag.

Här kommer några bilder från i helgen och förra helgen.



Marcus eldar lite :)



Ella i Gryten, har grillat.



Han gillar jag :)



Kärleksparet, mysig dom.



Eh, ja.. snygga jag ;) OBS, jag har kläder under jackan! Haha
 


Ante
PUBLICERAT: 2009-07-21, 22:37:32

Det har du inte Märta;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: