2009-07-10
 09:55:17

Idag är det vadå???

FREDAG!! Jag vill ha fredag hela veckan, hehe. Eller lördag, det är ännu
bättre! Yeah.

Sitter och lyssnar på Rockabilly, man blir så glad av de, får lust o dansa!

Igår gjorde jag klart i trädgården, blir bra tycker jag. Har fått bort allt ogräs på
gruset. Lät på Marcus som att vi ska köra bort stockarna i helgen, jippi!
Och en till sak, jag vill ha en liten bebis.. hundbebis ;) Kollade på gamla bilder
när Boston var liten, så gosig. Han är precis lika mysig o go nu med. Söötisen,
saknar hundarna nu. Men dom kommer jag inte att träffa försen den 5:e augusti
tidigast.

Igårkväll var jag med Bettan/Juggen, hyrde en film, bröllopsduellen och poppade
popcorn, åt glass med bär och en massa godis, huuu.. Men det var jättemysigt.
Är så sällan man umgås bara för att man bor på olika ställen in Sweden.

Vi råka poppa över lite, haha..


Nu ska jag käka klart frullen, sen blir det städning och duschning.

Trevlig fredag!


Bettan/Juggen
PUBLICERAT: 2009-07-13, 07:43:24

Roligt roligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: