2009-07-22
 23:17:24

Modeblogg

Inte så bra bild, men detta var min lock för denna dag.

Ska jag inte börja modeblogga då?

Haha, nej nej. Det här var bara för kul, men vem vet. Det kanske kommer fler
bilder någon gång ;)




Idag blev det städning trots det fina vädret.. är så skönt o göra det snyggt o rent i
hemmet.
Jag gjorde till och med ren altanen och dynorna från alla bajsfåglar. Snacka om att
dom skiter precis överallt. Äckligt.
Det låg faktiskt bajs under bordet, kära nån...dom gör det säkert med flit. Under bordet
liksom.

Sedan drog jag en vända ner till Oliva på Salong självfallet där jag fick min lugg klippt. SKÖNT!
Nu ser man iaf normalt igen.
Därefter åkte jag hem och Sandra o hennes farsa kom hit. Så nu kan vi sätta upp en lampa i
taket igen, måste bara hitta någon snygg först... Tur man har en vän vars farsa är elektriker ;)
Tack!

Klockan 18 kom Bettan hit på sin cykel, sedan tog vi oss en promenad till Käglan för fika, och på
vägen dit mötte vi Ella, så hon hakade på. Och när vi kom fram dit så satt Jessica där.
Så vi blev ett gäng där innan slutet.

Var hem till mor o far för att titta till post o vattna blommor också, Vincent kan ju inte ha vattnat dom
nånting alls. Och disk vare överallt..  Tur mamma o pappa kommer hem snart så det blir ordning i
lägenheten igen ;)

Nu ska jag söva tror ja..

Godnatt allihop!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: