2009-07-09
 12:01:35

Puh!

Jag säger då de.. att vara tjej är jobbigt vissa dagar i månaden.
Får sån huvudvärk nu för tiden! Inte vanlig, utan migrän..
Men nu har jag gjort bort det för denna gång.... (hoppas jag)

Såå.. Godmorgon säger jag.. hehe.
Tror jag ska hoppa in i duschen en vända o fundera ut nått gott att äta
då broder kommer på besök idag. Det är så roligt att man kan umgås :)

Egentligen vill jag gå ut i spöregnet o blåsten o rensa ogräs från gruset..
Undrar vad grannarna skulle tänka..haha. Dom skulle nog tycka man inte var
riktigt klok i huvudet.

Borde städa idag också, men jag blir så trött i kroppen efter huvudvärk, skulle typ
kunna gå o sova nu. Men det ska jag inte! Tar hellre lugnt o gör nått annat, läser en
bok eller nått.

Imorgon kommer min M hem. Nice :)

Nä, nu blire till att göra något..

Synes!


Sofia
PUBLICERAT: 2009-07-09, 13:23:54

Fin bild på dig :)


Lydia
PUBLICERAT: 2009-07-13, 11:06:35 | URL: http://familjenaxelsson.wordpress.com

Vad snygg du är!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: