2009-07-19
 14:34:59

Så önskar jag också att det vore..

Det känns så onödigt, jag har separtionsångest.
Jag hatar separtionsångest. Det låter som det går så bra
för alla andra när dom lämnar sina respektive hemma och åker iväg
hela veckan. Att dom tycker att det är skönt bara båda parterna att vara ifrån
varandra. Så önskar jag också att det vore.
Det låter hemskt.

VI har haft en bra helg annars, varit i stugan hela helgen o bara varit.
Känns som att det blev lite semester.

Nästa helg så kanske det blir Stockholm igen, med Lasse o Irene över helgen.
Och veckan därpå så kommer Malin! :) Skönt att ha någon här. Och då blir det
Rättvik.
Sedan Lördag den 1:a augusti, så ska vi fira Marcus för att han blir 25 år.
Och den helgen ska jag följa med till Sthlm igen har jag bestämt, om inte något
jobb dyker upp vill säga.

Nu ska jag göra mat, spaghetti o köttbullar. Enkelt och bra.

Solong





Malin B.
PUBLICERAT: 2009-07-19, 19:40:33

snygg bloggen blev :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: