2009-07-23
 14:45:17

Skitsnygg

Hej på er!
Snaaart ska jag åka till Stockholm..trallalalala :D
Idag har jag varit till apoteket, tyvärr hade inte grejerna kommit än, men hon
trodde dom skulle hinna tills imorgon. ANNARS!
Närå, men jag kommer ihåg förr när vi beställt grejer på en måndag att det kommit
på fredagen, så det är nog ingen fara.

Sedan åkte jag min väg till Elktra och köpte oss en taklampa, octopus var namnet på
skönheten. Och den hänger i vårat vardagsrum nu. Såå fint.




Den är snyggare i verkligheten ska jag tala om, skitsnygg. Jag är kär.

Men som sagt, jag ska ta o fixa till mina elefanter, sen ska jag åka till apoteket igen o kolla
ifall det kom med leveransen som skulle komma senare.. annars blire en vända in dit imorgon
innan vi åker.

Vi höres!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: