2009-07-05
 11:40:05

Som så många andra..

Hej o hå!

Nu är det söndag igen och jag hatar söndagar. Riktigt hatar.
Just nu är Marcus och Lasse iväg o kikar på grävmaskiner i Öjung.

Blev en ganska sen kväll igår igen, jag, Marcus och Ella grillade lite
och sedan satt vi o bara pratade. Senare dök Ante, Carin, Johan, Sofia och
Bettan upp.

Annars har veckan flytit på ganska bra, har varit så bra väder! I love the sun.
I torsdags åkte jag till Räken också, då ägde jag stranden helt själv i 4 timmar,
såå skönt. Sedan på Fredagen blev det Räken en liten vända med, men då kom
Bettan också.

Till veckan har jag nada planer, känns bara drygt just nu allt. Dessutom vet jag inte
hur jag ska göra med Junsele.. har ändå inte råd att åka, plus att Marcus inte ska
följa med. Så då är det inte lika roligt. Varför kan man inte få ha semester som så
många andra? Vi har aldrig haft en riktig semester tillsammans. Och det börjar på
kännas rätt drygt.

Nej, bäst jag slutar innan det blir negativt allt :)

Bye bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: