2009-07-23
 17:31:04

Söndag

Det känns precis som att det är söndag idag. Så jobbigt och ledsamt är det.
Var glad förut idag, för det brukar jag vara när det bara är 1 dag kvar tills jag får
träffa M. Men inte denna gång.

Jag kan inte ens säga varför jag är ledsen, men jag tror att det är pga av all press.
Det börjar på bli för mycket nu, och då rinner det över.

Jag vill ha ett normalt svenssonliv, men det är något man bara kan drömma om, för
så kommer det aldrig att bli.
Det är så mysigt när man ser alla lyckliga par som kommer och går, då brukar jag
också tänka att så vill jag ha det. Att man kan hitta på saker tillsammans när som helst,
utan att man ska behöva sitta 30 mil ifrån varandra.
Förlåt att det blir ett negativt inlägg, men det är skönt att få bolla lite tankar med bloggen
iaf :) Den får ta väldigt mycket skit ibland tror jag, hehe.

Just nu sitter jag med en kopp the och fruksallad. Som ni märker så brukar jag äta nått
jämt då jag är vid datan, men det beror på för att datorn är ett trevligt sällskap.

Var in på apoteket nyss också, men grejerna hade inte kommit, och dom hade ringt och
hört med dom som levererar, och dom hade lovat att allt skulle komma imorgon.
Hoppas bara att det gör det, och att det har hunnit komma till klockan 9.
Hade egentligen tänkt åka kl 8, men nu måste vi vänta tills det har kommit.

Hoppas hoppas verkligen att det kommer tills dess, annars dör jag. Då känns det som
att det inte är nån ide o åka, för då blire så sent.

Aja, nu ska jag göra något.

Hejdå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: