2009-06-17
 22:56:07

Full fart

Idag har Sandra varit här och hälsat på. Det var riktigt trevligt.
Sedan åkte vi till pingstkyrkan o åt lunch, åkte till Pelles o åt glass,
sedan bar det av hem till mig igen. Satt och pratade en massa gamla
minnen som vanligt. Alltid lika trevligt.

Därefter klippte jag gräset, tog en paus och åkte till Ip för att bowla med
Ante,Carin och Johannes. Kom däremot bara trea.. haha.
Blev hemkjutsad av Ante, och då var det cruising mitt i byn, så det var mycket
folk ute.

När jag kom hem fortsatte jag med min gräsklippning, sedan började jag gräva
där vi ska ha några platter.
Sedan var det dags för vattning.

Sitter nu vid datan och har precis fikat klart, en kopp the och fil,jordgubbar och müsli.
Har pratat med Marcus också.
Han tycker det är drygt att vara i "grottan", är så mörkt, dammigt, avgasigt, kallt och
inget väder där. Och det låter ju väldigt tråkigt, eller hur?
Jag skojade med honom och sa att jag får skicka en massa bilder med sol på
mobilen, eftersom man skickar gratis MNS heeeela veckan :P

Pratade lite om semester och så också, men vi hade kollat fel både jag och Marcus
ang när Åselemarknaden och Rättvikscruisingen är.

Han hade kanske tänkt ta ledigt veckan efter åsele. Men eftersom rättvik inte var den
veckan, utan veckan efter, så blev det lite konstigt. Hade tänkt ta två flugor i en smäll.
men då går inte det.

Får se hur vi gör, men det lutar mot att jag åker själv till Junsele och Åsele.
Sedan får Malin åka med mig hem och vara hos oss en vecka, och då ska vi minsann
åka till Rättvik! :)

På något sätt blir det av, med eller utan M. Men det vore betydligt roligare om det hade
funkat som vi tänkt från början. Bajs.

Nu ska jag inte babbla en massa, sorry.
Godnatt!


jessica
PUBLICERAT: 2009-06-22, 21:37:27

du har väl inte alls bara bott i ett landskap?:P Det måste ju typ vara 3 st eller nå? Ångermanland, Hälsingland och Uppland....:P


jessica
PUBLICERAT: 2009-06-22, 21:38:56

ojsan, nu kom visst kommentaren in på fel inlägg...hoppas det inte gör nått ...=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: