2009-06-11
 23:30:00

Jag är redo nu!

Jag är redo, jag dör av längtan, av längtan att få ta hand om min
alldeles egna lilla dvärgschnauzer. Blev ju inte bättre av att se en bild
på Jessicas brorsas tjejs schnauzer..
Shit sht, jag blir helt galen. Give me one.

OM jag hade en hund, då skulle jag ta hand om den hur mycket som
helst. Dessutom har jag bestämt mig för att göra den riktigt duktig, dvs
att jag måste hålla på med den mycket och träna den.
Det har man ju mycket tid med när man är arbetslös. Sen har min mamma
lovat att om jag får något jobb så ska hon vara dagmatte.
Hon säger att det inte gör så mycket om den är liten, och det är bara kul för
Boston och Gandalf att ha en till att leka med.
Jag har sådan tur som har mamma som kan tänka sig att hjälpa till ifall det
skullde dyka upp ett jobb :) Men jag vill inte att hon ska ha den jämt!
Skaffar jag mig ett djur, då ska jag ta hand om den och uppfostra den, för det
vill jag ju såklart. Dessutom vill jag ha en som man sköter pälsen på, så det kan
bli en hobby.
klippa och snygga till den, lära den en massa mm  :)

Jaja, nu ska jag inte skriva nå mer om detta. Nu vet alla att jag vill ha en hund, och
denna gång ska jag ta hand om den och sköta om den på allra bästa sättet.
OM jag skaffar en hund vill säga :)

Nu ska jag hoppa i säng, sen är det FREDAG imorgon, och då kommer min
babe hem ;) haha.

Pusss o godnatt.


Jessica
PUBLICERAT: 2009-06-12, 15:12:34

Jo visst var den så söööt!=) Måste ha vart den sötaste hundvalpen jag har fått träffa på...Hon är 11 veckor nu bara, fast dom blir inte så mkt större sen heller...

Men du Märta, det är inte hund du vill ha utan en bebis...;) Hund har ni ju redan provat på att ha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: