2009-06-20
 11:27:52

Jag kan inte tänka

Har inte sovit bra alls inatt.
Jag vet varken  om jag är ledsen, arg eller bara svartsjuk. Kanske alla 3?
Bara tänker på en enda sak hela tiden.. är alldeles osäker.

Annars igår, midsommarafton så var det bra. Jag och Marcus kollade på
film innan vi åkte iväg för att fira midsommar i Öjungsvallen.
Den hette Big Stan och var hur rolig och bra som helst! :)

I vallen var vi till klockan 00.30 ungefär, sedan åkte vi hem.
Var god mat och efterätt, sedan spelade vi lite kubb och gjorde en tipsrunda.
Bara träffade en massa folk och umgicks.

Idag har vi inga planer, jag kanske ska ta mig en promenad och rensa tankarna,
verkar vara fint väder idag.

Hejdå.


Malin
PUBLICERAT: 2009-06-20, 19:05:25 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Svartsjuk? över vad?


Sofia
PUBLICERAT: 2009-06-21, 01:56:16

Hoppas det är bättre! Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2009-06-21, 02:03:00 | URL: http://musicrecord.blogg.se/

Nu finns det en ny sångvideo på bloggen if you wanna check it out;) kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: